Moterys

Unikalūs aromatai, viliojantys ne tik išskirtinumu, bet ir patraukliomis kainomis

„Užuodę jūsų kvepalus žmonės gali gauti ne tik žinutę, kurią norite jiems perduoti, tačiau ir susidaryti įspūdį apie jus ar papildyti jau anksčiau susidarytą. Todėl į parfumeriją nereikėtų žiūrėti kaip į nereikšmingą įprotį, priešingai – paversti tai maloniu dienos ritualu“, – tvirtina nišinių kvepalų parduotuvės „The House of DROPS“ Kaune savininkė Diana Jaliniauskienė.
Reading time 5 minutes

Kaskart ieškodami, kuo papildyti savo kvepalų buteliukų kolekciją, siekiame atrasti individualų, išskirtinį ir stebinantį aromatą, kuris papasakotų savo istoriją. Tad dažnas kvapų gurmanas neria į dar neatrastą, bet visada intriguojančią nišinę parfumeriją, kuri šiuo metu išgyvena savo piką. Unikalūs, ryškūs, tačiau neįkyrūs kvapai spėjo užkariauti lietuvių širdis.

Romanas su kvapais

Nišinių kvepalų parduotuvės savininkė Diana pasakoja, kad parfumerijos atradimas – tai antroji jos meilės istorija (pirmoji, žinoma, susijusi su vyru). „Kad ir kur būčiau, privalau aplankyti kvepalų parduotuves. Taip atsitiko ir Barselonoje, mūsų su vyru mylimame mieste, kur lankomės kasmet. Pirmą kartą apsilankiusi „Drops by Toni Cabal“ nišinių kvepalų parduotuvėje likau maloniai nustebinta kvepalų aromatų ir palyginti nedidelių jų kainų. Tad po kurio laiko pajutau vieną vidinį jausmą, kuris dažnai man padeda priimti sprendimus. Žinojau, kad šie kvepalai turi atvažiuoti į Lietuvą, o ispanų parfumeris Toni Cabalas nematė tam jokių kliūčių“, – pasakoja kvepalų mėgėja.

 

Visai neseniai parduotuvės lentynas papildė parfumerių Francescos Bianchi ir Arte Olfatto kolekcijos. F. Bianchi – ypatinga nišinių kvepalų kūrėja, kuri įkvėpimo semiasi emocinių ir dvasinių jausmų potyriuose ir visa tai perteikia į kvepalų buteliukus. A. Olfatto kolekcija atspindi 1950 metų Italijos istoriją, neapoliečių kultūrą ir parfumerio atsiminimus iš vaikystės, kai jo pažintis su parfumerija tik prasidėjo, klaidžiojant po tėvo kvepalų ekstraktų laboratoriją.

1575939131584134 img 1825

Kalbant apie patį T. Cabalą, jo kvapų asortimentas padalytas į kolekcijas, turinčias charakterį ir istoriją, – „Absolute“, „Absolute Blue“, „Gold“, „Gold Supreme“, „Opera“, „Oud“, „Shades“, „Wodman“. Skirtingos kolekcijos perduoda savitas emocijas, tačiau vienas aromatas pranoko kitus. „Romeo“ – kvapas iš „Opera“ kolekcijos, kuris labiau siūlomas vyrams dėl jame pulsuojančių švelnių romo ir kavos, aromatingų karčiųjų apelsinų bei paslaptingo juodojo šokolado natų. Nepaisant to, šis kvapas užkariavo mano širdį – kaip Romeo užkariavo Džuljetos.

Ypatingi ritualai

„The House of DROPS“ galėtų būti išsigelbėjimas išrankioms nosims, kurios ieško ne tik unikalių, bet ir daugumai prieinamų nišinių kvepalų. „Sakoma, kad nišiniai kvepalai negali būti pigūs, nes jie – ypač kokybiški ir gana riboto kiekio, tačiau mūsų atstovaujamų kompanijų kūrinių kainos išties patrauklios. Nuo pat pradžių prioritetą teikėme kvepalų kokybės ir kainos santykiui“, – pasakoja D. Jaliniauskienė. Nišinės parfumerijos kūrėjas T. Cabalas jau dvidešimt metų vadovauja „Fragrance Science“ kompanijai, kur kuriamos bei gaminamos kvepalų esencijos. Ne paslaptis, kad kokybiškų parfumerijos ingredientų kainos iš tiesų didelės, nišiniuose kvepaluose naudojamos esencijos pasižymi išskirtinumu ir aukšta kokybe, o jų gamyba reikalauja kruopštaus darbo. Kadangi T. Cabalas pats kuria kvepalų ingredientus, jis turi galimybę savo parfumeriją siūlyti gana prieinamomis kainomis.

1575939172142233 img 5894 edit

Esu tikra, kad lankantis kvepalų parduotuvėje pirmąjį kartą kiekvieną užklumpa nežinomybė, nuo ko pradėti rinktis. „The House of DROPS“ rado sprendimą ir įrengė sieninį ekraną, kuriame galima atlikti aromatų paieškos testą pagal mėgstamus kvapus. Šis testas pasiūlo, nuo ko pradėti kvapų pažintį ir į kokias kolekcijas vertėtų atkreipti dėmesį.

 

Vos įžengus į parduotuvę dėmesį prikausto įrenginys, skirtas kvepalų buteliukams uždaryti. Panašūs automatizuoti įrenginiai naudojami fabrikuose, kur vienu metu uždaroma daugybė kvepalų buteliukų, T. Cabalsd šį malonų etapą perkėlė į parduotuvę.

Dvelksmas

Kalbant apie kvapų madas, Diana į jas žvelgia skeptiškai, tačiau pripažįsta – tendencijos šioje srityje taip pat egzistuoja. Artimiausiais s, pasak jos, dar labiau nyks riba tarp vyriškų ir moteriškų kvapų, todėl grįžtame į tuos laikus, kai kvepalai buvo „belyčiai“. Vyraujančios tendencijos ragina atkreipti dėmesį ne į savo lytį, o leisti kvepalams atskleisti ryškiausias žmogaus charakterio savybes.

 

„Iš patirties galėčiau pasakyti, kad nemažai lietuvių vengia jazminų, pakalnučių, aiškiai išreikštų rožių ir kitų gėlinių kvapų. Dažnas klientas vis dar vertina agarmedžių, medienos, odos kvapų variacijas. Taip pat, ko gero, niekada nebus pamiršti gaivūs ir šviežiai dvelkiantys aromatai, turintys įvairių citrusinių akordų“, – apie kvapų tendencijas Lietuvoje pasakoja Diana.

1575939226240004 img 59871575939283880495 img 5980
1575939287814214 img 6041

Tačiau vertėtų nepamiršti, kad aromatas, prisilietęs prie kiekvienos odos, atsiskleis kitaip, o tai reiškia, kad tie patys kvepalai ant kiekvieno žmogaus kvepės skirtingai. Todėl parfumerijos pasaulyje nepatartina vaikytis tendencijų, o siūloma atrasti labiausiai sau tinkančius ir geriausiai charakterio savybes atskleidžiančius kvapus.

Išmanyti taisykles

„Nedrįsčiau aukštinti išimtinai nišinės parfumerijos ir kažkaip menkinti masinę. Apskritai, kiekvienuose kvepaluose esu linkusi ieškoti teigiamų jų savybių ir daugelyje jų tikrai galime surasti. Turbūt prastu tonu reikėtų laikyti kvepinimosi etiketo nesilaikymą“, – pasakoja Diana.

 

Kalbant apie kvepinimosi etiketą, dažnas pamiršta, kad parfumerija kelia emocijas, todėl tam tikromis akimirkomis nemandagu versti aplinkinius uosti jūsų kvapą. Pasak kvepalų žinovų, nepatartina eksperimentuoti su parfumerija einant į uždaras erdves – teatrą, kiną, ilgą laiką važiuojant automobilyje su bendrakeleiviais, skrendant lėktuvu, esant susitikimuose ar pobūviuose nedidelėse erdvėse. Svarbu nepamiršti, kad kiekvienas turime skirtingą skonį ir toleranciją kvapams, todėl nevertėtų versti kitų jausti jūsų kvepalus.

 

1575939263486457 img 5960
1575939270983370 img 6000

GINTAUTO GELBŪDOS nuotraukos

susiję straipsniai

Rekomenduojame