Talentingosios britų dizainerės V.Beckham dešimtmečio pasiekimai
Jau dešimtmetį V. Beckham geriau žinoma kaip dizainerė, o ne grupės narė pravarde Posh Spice. Dešimt metų, skirtų stiliui pakeisti, dešimt metų, skirtų įtikinti, ir dešimt metų sėkmei užsitikrinti. Ji neskubėjo, bet šiandien švenčia dideles pergales.
Šventimas prasidėjo reklamine fotografo Juergeno Tellerio kurta kampanija, kurioje Victoria atrodė taip pat kaip ir 2008 m. Marco Jacobso kurtame įvaizdyje: iš didelio pirkinių krepšio su jos prekės ženklu kyšo tik Victorios kojos. Vėliau laukė jubiliejinis šou, kurį dizainerė surengė savo širdies mieste Londone, sukvietusi visus draugus ir šeimą.
Jos 2019-ųjų pavasario ir vasaros kolekcijoje gausu griežtų kirpimų, ryškių spalvų, minimalistinių raštų ir dešimtojo dešimtmečio stiliaus daugiasluoksnių drabužių. Podiumo žvaigžde tapo kelnės, ties kulkšnimis puoštos V formos skeltuku. Jas mūvėdamos manekenės žingsniavo net vienuolika kartų, o kur dar ir galimybė rinktis iš daugybės spalvų... Šios kelnės neabejotinai taps vasaros kultu.






Kolekcijai pasirinkti įvairių kartų modeliai: nuo britų ikonos Stellos Tennant (48 m.) iki naujosios podiumų žvaigždės Rianne van Rompaey (23 m.). Taip tik dar kartą įrodyta, kad Victoria Beckham mada geba prisitaikyti prie visko.
Šiais metais Victoria negaili staigmenų, o pastaroji – „Youtube“ kanalas, kurį ji kuria su žinomu laidos „CNN Style“ žurnalistu Dereku Blasbergu. Buvusi popžvaigždė tapo minimalistinės mados garsenybe, o dabar – ir socialinių tinklų ikona. Kas galėjo pagalvoti?
Naujausia Victorios Beckham 2019 m. rudens kolekcija