Moterys

Dizainerė Eglė Žiemytė ryžosi pokyčiams - pristato naują apsipirkimo patirtį

Jau daugiau nei dešimtmetį kurianti žinoma šalies dizainerė Eglė Žiemytė vėl stebina savo gerbėjus ir kviečia į „garage sale“ fenomeno įkvėptą drabužių išpardavimą, kuris vyks tik tris dienas.
Reading time 3 minutes

Drabužių išpardavimas vyks rugsėjo 30 ir spalio 1, 2 dienomis. Netradicinėje visiškai darbinėje erdvėje Dzūkų g. 57A (Naujininkai) visų pirkėjų lauks nuolaidos ne mažiau 50%, o stiliaus klausimais konsultuos pati Eglė Žiemytė.

Pandemija sudavė stiprų kirtį

Garsi moteris neslepia: Covid-19 akivaizdoje teko drastiškai keisti verslo modelį ir iš naujo permąstyti pamatines vertybes. Daugeli metų mane kaip kūrėją kankina prasmės klausimas, vartojimo kultūra. Dešimtį metų dirbu kurdama kolekcijas, pardavinėdama ir džiugindama kitus. Tačiau pati jaučiuosi tarsi įkalinta gamybos, likučių, prasmės, pasitenkinimo labirintuose. Todėl ši pandemija sudavė stiprų kirtį ir pagaliau nuostabų laiką bei galimybę keistis ir bandyti kažką naujo. Esu pasiruošusi žengti naują etapą savo kūryboje. Tačiau tam, kad galėčiau atversti visiškai švarų lapą norėčiau, kad priešpandeminė kūryba nugultų į mano klienčių spintas. Todėl skelbiu iš tiesų bene didžiausią išpardavimą D.EFECT istorijoje“. – intriguoja Eglė.

1601377837939898 image000011601377843696091 image00006
1601377850225665 image00012

Naujas etapas kūryboje ir gyvenime

Visą savo karjeros laikotarpį dizainerė nuolat jausdavo kūrybos ir vartojimo dilemą. Atsiradęs aktyvus visuomenės spaudimas vartoti mažiau ir tuo pat metu industrijos gigantų gamybos greičiai keldavo dviprasmiškus jausmus. “Sukūrusi sėkmingus ir gerai parduodamus modelius, neretai jausdavau nepatenkinusi savo kūrybinių ambicijų” – pasakojo dizainerė. Dėl šios priežasties Eglė nusprendė gilinti savo žinias Vilniaus Dailės akademijoje. Magistro studijas pasirinkusi kūrėja sako jog, pagrindinis šių mokslų tikslas bus parodyti meninės išraiškos ir komercinės sėkmės konfliktą šiuolaikinio mados dizainerio kūryboje. Eglė tiki, jog akademinės žinios bei solidi patirtis komercijoje leis sėkmingai pradėti naują kūrybos etapą.

1601377870530752 image000161601377875066553 image00013
1601377881641379 image000071601377885981410 image00019

Kitokia apsipirkimo patirtis

Keičiasi ne tik dizainerių, bet ir klientų poreikiai. Vis dažniau pirkėjai ateina ne tik apsipirkti, bet vedami noro kažką patirti. Todėl kiekvienas prekės ženklas turi būti įdomus savo klientui - tai svarbiausia išlikimo sąlyga. „Savo ištikimoms klientėms stengiuosi kaskart pasiūlyti kažką naujo, nepatirto. Turbūt baisiausia, kas galėtų atsitikti kūrėjui - tai būti nuobodžiu. Manau madoje tai ypač svarbu: privalai būti aktualus, reikalingas ir įdomus. Todėl ir šį kartą noriu sukurti kitokią apsipirkimo patirtį: tikrąjį, turbinį išpardavimą, kuriame kiekviena ras itin aukštos kokybės drabužių už neįtikėtinai mažą kainą. Skamba tarsi svajonė, tiesa?“ – šypsosi dizainerė ir priduria, jog šio išpardavimo metu visos klientės tikrai patirs daugybę teigiamų emocijų. Kaip pasakoja pati kūrėja, šio išpardavimo tikslas atsisveikinti su savo ankstesne kūryba ir pradėti išsvajotą naują etapą.

 

Pagrindinis Eglės noras – jausti pasitenkinimą ir prasmę kūryboje, todėl pokyčiai neišvengiami. „D.EFECT prekės ženklas niekur nedings, tačiau tikrai transformuosis: taps konceptualesnis, įdomesnis ir darantis laimingą tiek mane pačią, tiek pirkėjus“. – apie savo ateities planus pasakoja dizainerė.

 

Išpardavimo organizatoriai užtikrina, jog bus laikomasi visų saugumo reikalavimų, o visos pirkėjos privalės dėvėti apsauginę veido kaukę.

1601377961032048 image000101601377965690747 image00015

susiję straipsniai

Rekomenduojame