Moterys

4 „Instagram“ madistės, kurios nesivaiko S dydžio standartų

Jos drąsios, ryškios ir įkvepiančios!
Reading time 3 minutes

Nors mados pasaulis vis dar bruka liekno kūno kultą, šios instagrame šimtus tūkstančių ar net milijonus gerbėjų renkančios moterys nesivaiko standartinių modelių apimčių. Ir jos atrodo nuostabiai! Pristatome 4 gražuoles, kurios įkvepia mus labiau mylėti save.

Janka Polliani

167 tūkst. sekėjų instagrame

Ši stilistė, laidų vedėja ir Kopenhagos mados savaitės komiteto narė instagrame demonstruoja ryškius ir drąsius įvaizdžius, nuo palaidinių gigantiškomis pūstomis rankovėmis, gėlėtų suknelių, vintažinio stiliaus ansamblių iki raibuliuojančių skirtingų raštų derinių. Daugiau apie Janką Polliani skaitytkite „L'Officiel Lithuania“ straipsnyje „Oslo mados ikona Janka Polliani: moteriškumas - vertinimas to, kas duota, drąsa būti savimi“, kurį rasite ČIA.

Petra Tungården

165 tūkst. sekėjų instagrame

Ji – stilinga švedė, gyvenimo būdo tinklaraštininkė, neabejinga ne tik mados, bet ir interjero pasauliui, kelionėms ir kulinarijai. Pavasarį Petra susilaukė mažylio, tad P. Tungården kūno linijos šiek tiek pasikietė. Tačiau papildomi kilogramai šią moterį tik puošia – ji atrodo kaip niekada laimiga, o jos stilius ir toliau žavi sekėjus instagrame. Verta paminėti tai, kad Petra buvo viena stilingiausių būsimų mamų – besilaukiančios vilkėti deriniai atrodė puikiai ir sulaukė daugybės pagyrų.

Bianca Elouise

104 tūkst. sekėjų instagrame

Bianca Eloise Antiss yra garsenybių pamėgto paplūdimio aprangos ženklo „Myra Swim“ įkūrėja. Jos kuriami maudymosi kostiumėliai ir bikiniai paklausos sulaukė dėl minimalistinių, tačiau drąsių siluetų. „Myra Swim“ renkasi tokios garsenybės, kaip modelis Kaia Gerber, aktorė Eva Longoria, dainininkė Jennifer Lopez ir kt. Šįmet Bianca pateko į Amerikos verslo žurnalo „Forbes“ skelbtą „30 under 30” sėkmingiausių jaunųjų verslininkų sąrašą. Ši šviesiaplaukė išsiskiria moteriškais linkiais, kuriuos akcentuoja prigludusiais siluetais ir mielai demosntruoja pačios kurtus maudymosi kostiumėlius.

Ahley Graham

11,3 mln. sekėjų instagrame

Modelį Ahley Graham galima vadinti socialinio judėjimo „Body positivity“, skatinančio mylėti savo kūną tokį, koks yra, ambasadore. Savo instagramo paskyroje ji nuolat drąsina moteris priimti save ir nepasiduoti liekno kūno kultui. Ashley bendradarbiauja su kitais prekių ženklais kurdama apatinio trikotažo, maudymosi kostiumėlių linijas ir vestuvines kolekcijas apvalesnių formų moterims, dirba su pasaulinio garso mados namais „Tommy Hilfiger“, „Dolce & Gabbana“, „Christian Siriano“, taip pat „Marina Rinaldi“ ir kitais.

susiję straipsniai

Rekomenduojame