Moterys

Po kritikos lavinos „Victoria's Secret“ pasamdė pirmąjį plius dydžio modelį

Bet veikiausiai šis sprendimas jau pavėluotas...
Reading time 2 minutes

Prieš kurį laiką dėl itin liekno kūno kulto ir modelių įvairovės neskatinimo sukritikuotas ženklas „Victoria's Secret“ pasauliui parodė savo pirmąjį vadinamojo plius dydžio modelį, tačiau apatinio trikotažo gigantas šiek tiek vėluoja. Todėl, kad kiti prekės ženklai jau metų metus skatina visuomenę ir mados pasaulį vertinti įvairių formų ir dydžių modelius. Aišku viena – vartotojai nori daugiau variacijų įsigydami ne tik S dydžio, bet ir didesnius prekių modelius, o madą kuriantys tinklai privalo reaguoti į jų norus.

 

Moterims skirto apatinio trikotažo gamintojo „Victoria's Secret“ nenoras patekti į plius dydžio apatinių gretas, kai pasauliniu mastu vyrauja įvairovės skatinimas, atrodo mažų mažiausiai keistas. Šis ženklas – apatinio trikotažo rinkos lyderis, siūlantis liemenėles, kelnaites, korsetus ir kitas prekes moterims visame pasaulyje, tačiau įmonė, rengdama savo kasmetinius grandiozinius šou, bandė išsaugoti ypač plonų modelių įvaizdį. Deja, dėl visuomenėje pasklidusios kritikos, ženklas šįmet nusprendė atsisakyti garsiojo „Victoria's Secret“ angelų parado.

Dar praėjusį rudenį Edas Razekas, tuometinis „Victoria's Secret“ kompanijos „L Brands Inc.“ rinkodaros direktorius, interviu sakė, kad niekam neįdomu ant podiumo matyti plius dydžio modelius ar transseksualus. Tačiau vartotojai nuomonė kitokia. Tiesą pasakius, Victoria's Secret“ dėl šio pareiškimo sulaukė tokios neigiamos reakcijos, kad įmonei, norinčiai nuslopinti klientus supykdžiusį pasisakymą, teko pasamdyti pirmąjį transseksualų modelį Valentiną Sampaio. O ponas Razekas tą patį mėnesį paliko biurą po beveik trijų dešimtmečių, pradirbtų bendrovėje.

„Victoria's Secret“ ir toliau skęsta nesusipratimų ir nuostolio liūne, nuo 2017 m. pardavimai ir pelnas mažėja, o ypač kai į šią rinką pateko keletas startuolių ir mažesnių prekės ženklų, vertinančių įvairovę. Daugelis jų klausėsi vartotojų, samdydami įvairaus dydžio ir etninės kilmės modelius. „Victoria's Secret“ sėkmę dar labiau apkarpė Rihannos apatinio trikotažo ženklas „Savage x Fenty“, garsėjantis ypatingu įvairovės akcentavimu. Ką gi, rodos, stereotipinių angelų populiarumo valanda baigėsi.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame