Moterys

Didieji mados ženklai ragina kovoti su smurtu prieš moteris

Tarptautinę kovos su smurtu prieš moteris dieną prabangos prekių įmonių grupė „Kering“ pradės kasmetinę „Baltojo kaspino“ kampaniją. Tai didžiausia pasaulyje iniciatyva, raginanti vyrus prisijungti prie kovos su smurtu prieš moteris.
Reading time 58 seconds

Kasmet lapkričio mėnuo skiriamas kovai su smurtu prieš moteris, nuo 2012 m. „Kering“ organizuojama „Baltojo kaspino“ kampanija skleidžia informaciją apie smurto prieš moteris problemą, skatina susimąstyti ir imtis veiksmų, kad pasaulyje pagaliau įvyktų pokyčiai.

 

Pastaruoju metu „Kering“, skleisdami žinią apie smurtą prieš moteris, stengiasi koncentruotis į jaunąją kartą, kuri yra itin paveiki informacijai, skleidžiamai socialiniais tinklais. Šįmet kampanija nukreipta į informavimą apie kibernetinį priekabiavimą, šiai žinutei skleisti buvo sukurta grotažymė #IdontSpeakHater. Tikimasi, kad ši grotažymė padės jaunimui labiau įsitraukti į „Baltojo kaspino“ kampaniją ir skatins vengti žeidžiančių komentarų, mažins neapykantos kurstymą ir ragins nebijoti nukentėjusius kreiptis pagalbos.

 

Prie „Baltojo kaspino“ kampanijos prisidėjo ir garsiausi mados namai: „Gucci“, „Balenciaga“, „Saint Laurent“. 10 procentų nuo šių mados namų pardavimų bus paaukota „Kering“ labdaros fondo asociacijos projektams.

susiję straipsniai

Rekomenduojame