Moterys

Serena Williams dar tvirčiau žengia į mados pasaulį - tapo pasauline ambasadore

Tenisininkė Serena Williams tapo žymaus avalynės ir aksesuarų ženklo „Stuart Weitzman“ naujuoju veidu.
Reading time 1 minutes
Serena Williams, „Stuart Weitzman“ nuotr.

Nors profesionali tenisininkė Serena Williams dažniau siejama su sporto pasauliu, nemažą įtaką ji daro ir mados bendruomenei. Tenisininkė yra sukūrusi savo prekės ženklą „S by Serena“, jos mados linija siūlo ne tik laisvalaikio aprangą, bet ir elegantiškas sukneles, švarkus, kelnių kostiumus. Iš kitų garsenybių ženklų „S by Serena“ išsiskiria tuo, kad gamina ir didesnių dydžių drabužius.

 

Serena toliau tvirtai žengia į mados pasaulį ir dabar ėmėsi bendro projekto su populiariu avalynės ir aksesuarų gamintoju „Stuart Weitzman“ - tenisininkė tapo naujuoju kolekcijos „Legends“ veidu. Prekės ženklo atstovai teigia, kad S. Williams buvo pasirinkta kaip stipri moteris ir įkvepianti asmenybė. Kol kas pasirodė pirmosios reklaminės kampanijos nuotraukos, kuriose Serena pozuoja vilkėdama baltą bikinį, elegantišką švarką ir avi „Stuart Weitzman“ aukštakulnius batelius bei basutes. Naujosios pavasario kolekcijos bateliai kainuoja nuo 250 Eur (už sportinius batelius) iki 595 Eur (už kareiviško stiliaus aulinius). Bendradarbiavimas tik šiuo darbu nesibaigia, 2020 m. pavasario ir vasaros reklaminės kampanijos serija su pasauline „Stuart Weitzman“ ambasadore Serena Williams bus tęsiama.

susiję straipsniai

Rekomenduojame