Pirkiniai

Saulės akinių tendencijos, kurios dominuos šįmet

Kaskart mados tendencijos atsispindi ir naujuose akinių modeliuose – vientisumas visuose mados namų kuriamuose segmentuose ypač svarbus. Šių metų pavasario ir vasaros akinių kolekcijose ryškėja 5 pagrindinės kryptys.
Reading time 3 minutes
Vida Press nuotr.

„Tiny 90's“

Ryškus 90-ųjų stilistikos sugrįžimas yra akivaizdus naujausiose įvairių prabangos prekių ženklų kolekcijose. Džinsinės striukės, antsiuvai, poliamido audiniai, kuprinės ir kiti šio dešimtmečio stiliaus elementai atsispindi ir akiniuose: į madą sugrįžo minimalistiniai metaliniai korekcinių akinių rėmeliai, o kiekvienos garderobą privalėjo papildyti labai siauri, stačiakampio formos akiniai nuo saulės, žadinantys prisiminimus apie kultinio filmo „Matrica“ herojus.

1551783632046729 1

„Retro Future“

Apie šiuolaikinę kultūrą (taip pat ir madą) neatsitiktinai sakoma, kad ji išauga iš vadinamosios remix kultūros. Tai reiškia, kad derinami skirtingi elementai: pavyzdžiui, opera – su populiariąja muzika arba baroko stilius – su neoninėmis spalvomis. Akinių kolekcijose ši tendencija pastebima pirmiausia tokiuose modeliuose, kurie yra įkvėpti retro stilistikos, tačiau papildyti šiuolaikinėmis detalėmis ar formomis.

1551783818704413 untitled 2

POP- tūkstantmečio vaikams

Jauniausia stileivų karta skiriasi nuo ankstesnių kartų beveik viskuo – pirkimo įpročiais, požiūriu į vartojimą, drabužių stiliumi, vertybėmis ir galimybės sau leisti daug. Atsižvelgdami į tai, mados namai projektuoja modelius ir komunikacijos strategijas taip, kad „kalbėtų“ būtent šios kartos kalba. Tūkstantmečio kartai patinka popkultūra, mėgstanti žaisti formalumu ir jungianti prieštaravimus. Akiniuose matomos grafičių idėjos, naudojamos ryškios spalvos ir avangardo formos.

1551783982656539 3

„Vintage Round“

Stipriausia tendencija šių metų kolekcijose buvo apskriti, su vintažo prieskoniu korekcinių ir saulės akinių forma, tačiau greta jos savo pozicijas išlaiko ir klasikinės piloto ar kvadratinės formos. Nepaisant to, įkvėpti retro stilistikos, kurdami kolekcijas prabangūs prekės ženklai savaip jas interpretavo ir pristatė pasauliui vintažo stiliaus Johno Lennono akinių formą!

1551784188496135 7

Raštuota logomanija

Praėjusiais sezonais vyravusi užslėptų logotipų tendencija, neleidusi tapatinti savęs su vienu ar kitu garsiu mados namų vardu, šįkart apsivertė 180 laipsnių kampu į akį rėžiančią logomaniją: vyrauja stambūs užrašai ne tik ant akinių kojelių, bet ir ant lęšių. Didžioji naujiena akiniuose nuo saulės – marginti lęšiai, kurie dėl inovatyvių technologijų visiškai netrukdo žiūrėti pro juos.

1551784116997540 8

Trys pagrindinės kryptys

Kūrybinis manifestas: stiprios saviraiškos, išskirtinumo poreikis, poveikis aplinkiniams. Šiai krypčiai būdingos futuristinės ryškių spalvų formos, išlieka aktualūs ryškiai matomi logotipai ir grafika;

 

Susiliejimas su gamta: grįžimas prie ištakų, rūpinimasis savo savijauta įtakai kurti. Lengvos berėmės konstrukcijos, ekologiškų tekstūrų kombinacijos, skaidrūs spalvų atspalviai;

 

Naujasis 2000-ųjų vintažas: nostalgija, retro technologijos ir trash punk stilius. Modernios berėmės konstrukcijos interpretacijos, neįprastų formų ieškojimas, galvaninės ir metalizuotos spalvos kuriamos ne tik podiumo modeliuose, bet ir masinio greitosios mados vartojimo kolekcijose.

susiję straipsniai

Rekomenduojame