Pirkiniai

Prekės ženklas „Missguided“ sukritikuotas dėl „vienkartinių“ bikinių po 1,27 $

Populiarus greitosios mados ženklas „Missguided“ sulaukė aštrios kritikos iš klientų ir mados pasaulio dėl neįtikėtinai pigių paplūdimio drabužių.
Reading time 2 minutes

Iš Didžiosios Britanijos kilusio verslininko Nitino Passi įkurtas greitosios mados prekės ženklas „Missguided“ šiandien yra itin populiarus, jį reklamuoja galybė socialiniuose tinkluose išgarsėjusių nuomonės formuotojų, o ir patį „Missguided“ instagramą seka 4,3 milijonų gerbėjų. Šis ženklas išsiskiria itin greitai pagamintais naujausias tendencijas atspindinčiais drabužiais ir aksesuarais, seksualaus įvaizdžio kūrimu, dažnais išpardavimais, o kartais ir neįtikėtinomis kainomis.

 

 

Pastaruoju metu „Missguided“ elektroninėje parduotuvėje galima įsigyti bikinių vos po 1,27 JAV dolerius (1 savaras sterlingų). Tokia kaina kokybiškam drabužiui yra neįmanoma, tačiau greitoji mada, gamindama „vienkartiniais“ pramintus drabužius, gali sau tai leisti. Žinoma, už tokios gamybos slypi daugybė klaustukų: darbuotojų atlyginimai ir darbo sąlygos, audinio ir pasiuvimo kokybė, gamtos tarša ir kita. Būtent dėl šių priežasčių „Missguided“ sulaukė aštrios kritikos ne tik iš klientų, bet ir iš kovojančių už tvarią madą ir taršos mažinimą.

Nors šis dviejų dalių maudymosi kostiumėlis parduodamas už 1,27 JAV dolerius, pasak prekės ženklo, pagaminti jį kainavo daugiau, tačiau norėdamas suteikti galimybę madingą bikinį įsigyti ir gaunantiems mažesnes pajamas, ženklas padengia gaminimo išlaidas pats.

 

Internautai piktinasi, kad leisdamas sau pardavinėti bikinius tokiomis mažomis kainomis „Missguided“ skatina žemos kokybės prekių paklausą ir populiarina greitąją madą, kuri didina itin didelę gamtos taršą tekstilės gaminiais. Šiandien tekstilės pramonė yra antroji labiausiai teršianti mūsų planetą, pirmoje vietoje išlieka naftos produktai, tačiau tekstilė juos sparčiai vejasi.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame