Pirkiniai

Naujausioje „Puma“ kampanijoje – Selenos Gomez Vakarų glamūras

Kas sakė, kad negalite susikurti klasikiniu Holivudu alsuojančio rafinuotumo laisvalaikio deriniais?
Reading time 1 minutes

Selena Gomez – šiuolaikiška atlikėja, kurios populiarumas lėmė galybę bendradarbiavimų su įvairiais grožio bei mados ženklais. Klientus traukia jos šypsena, nuoširdumas, gebėjimas artimai bendrauti su gerbėjais ir puikus stiliaus pojūtis. Šį kartą Seleną pastebėjo „Puma“, gražuolė tapo naujos sportinių batelių linijos „Cali Remix“ reklaminės kampanijos veidu.

 

Kampanijoje matomas S. Gomez įvaizdis įkvėptas 70-ųjų: dailiai subanguoti aktorės Farrah Fawcett stiliaus plaukai, baltas laisvalaikio kostiumėlis, dideli žiediniai auskarai ir, žinoma, naujieji „Puma“ sportiniai bateliai, puikiai derantys prie aprangos dramblio kaulo ir pastelinės rausvos spalviniu duetu.

Batelius „Cali Remix“ galima rinktis iš trijų spalvinių variacijų: jau minėtų dramblio kaulo ir rausvos, taip pat juodos ir turkio mėlynumo bei baltos ir juodos. Šie spalvų deriniai puikiai atspindi 8-ąjį dešimtmetį vyravusią spalvinę paletę. Modeliuose suderintos skirtingos medžiagų faktūros: matinės odos pagrindinė bato dalis, iš zomšos siūtas priekis ir lakuotos odos kulnai – tai dar vienas 70-ųjų elementas, mat tuomet daugiau buvo geriau.

„Puma Cali Remix“

susiję straipsniai

Rekomenduojame