Pirkiniai

S. Starkutė: savo kuriamais rūbais noriu suteikti kitiems gerų emocijų

„Tam, kad ruduo nebūtų liūdnas, siūlau įsileisti spalvų į savo spintą“, – sako modelis, prekės ženklo „SbyS“ kūrėja Simona Starkutė. Trejus metus prekės ženklą vystanti žinoma moteris šią kolekciją skyrė žmonėms, kuriems nesvetimas stilingas įvaizdis.
Reading time 2 minutes

 

Dalis drabužių yra skirti visai šeimai, tam, kad vykstant savaitgalio išvykai, nereikėtų sukti galvos, ką rengtis. Kolekcijoje – naujos spalvos: itin madinga salotinė, ryškiai mėlyna, tamsiai ruda ir dar nematyti modeliai. Šios kolekcijos naujiena – dvi tarpusavyje derinamos skirtingos spalvos. Džemperius galima užsisakyti ne tik su kelnėmis, bet ir sijonu, šortais. Nuotraukose matomas kombinezonas puikiai tiks pasipuošti šventėms. Pasak S. Starkutės, atskirai dėvimi drabužiai lengvai įsilies į turimą garderobą.

 

„Plėtoti savo prekės ženklą man yra hobis. Tai tikrai nėra verslas, o labiau maloni veikla, atgaiva sielai ir džiaugsmas. Labai patinka puošti žmones ir suteikti jiems gerų emocijų“, – sako S. Starkutė.

 

Kartu su S. Starkute nuotraukose pozuoja jos pažįstamas Paulius Novickas ir geros draugės sūnus Haroldas Burdaitis. Ilgus metus modeliu dirbusi S. Starkutė juokėsi, kad fotografuotis su bičiuliais visada smagiausia. „Puikiai praleidome laiką. Džiaugiuosi, kad tiek Paulius, tiek Haroldas jautėsi gerai ir visą fotosesiją pavyko pasidaryti per kelias valandas“, – pasakojo laisvalaikio aprangos kūrėja, kurios makiažu ir šukuosena fotosesijoje pasirūpino vizažistė Greta Vireliūnaitė-Kalinauskienė.

1570535383420207 img 7932

Tarp klientų – ir žinomi veidai. Vieni ištikimiausių prekės ženklo gerbėjų – dainininkas Egidijus Dragūnas, jo mylimoji Kotryna Kozlovaitė. „Vos tik išpakavusi specialiai jai siūta laisvalaikio kostiumą, Kotryna šokinėjo iš laimės. Toks įvertinimas man yra pati didžiausia dovana. Suprantu, kad galiu duoti žmonėms ne tik kokybiškų drabužių, bet ir gerą nuotaiką“, – sako žinomas modelis.

1570535410448904 img 8109

S. Starkutė pasakojo, kad per trejus prekės ženklo gyvavimo metus susiformavo jos kliento paveikslas. Tai – keliaujantis, kokybiškiems drabužiams pinigų negailintis žmogus, kartais sau leidžiantis įsigyti ir itin prabangių prekės ženklų drabužių. Jis supranta, kas yra stilius, mėgsta išsiskirti savo apranga, seka mados tendencijas, tačiau nepamiršta patogumo.

1570535425116652 img 7972

„Mano drabužiai yra skirti moterims, kurios pasitiki savimi arba nori įgauti pasitikėjimo. Jei esate nestandartinės figūros, galime pasiūti individualiai. Pasirinkus tinkamą siluetą, trūkumus paslėpsime, o privalumus išryškinti. Mėgstantiems išskirtinumą, drabužiai gali būti dekoruoti „Swarovski“ kristalais“, – pasakoja S. Starkutė.

1570535439883463 img 82771570535440022749 img 8335
1570535443759528 img 8062

Nuotraukos - Natalia Koinova

susiję straipsniai

Rekomenduojame