Pirkiniai

„Top to Bottom“ dovana – suknelės nepasiturinčioms abiturientėms

Netrukus abiturientai skaičiuos likusias 100 dienų iki paskutiniojo skambučio. Tačiau dvyliktąją klasę vainikuojančios šventės neretai yra galvos skausmas – tenka derinti ne tik švenčių smulkmenas, bet ir prisideda rūpestis, ką rengtis?
Reading time 3 minutes

Ne paslaptis, kad abiturientėms itin aktualu palikti gerą įspūdį, atrodyti puikiai ir paskutiniuosius renginius mokykloje atšvęsti pasitikint savimi. Deja, ne visos merginos turi tokią galimybę.

 

„Kai pradėjau savo prekės ženklą, mokyklą buvau baigusi jau porą metų, bet visada norėjau savo klienčių rate matyti ir abiturientes. Visuomet idealizuodavau tuos 12 metų mokykloje, kurių metu mes užaugame ir tampame asmenybėmis, tad manau, kad jų pabaiga yra be galo svarbi ir reikšminga šventė“, – pasakoja moteriškų drabužių prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė.

 

„Vis nugirstu, kad kai kurios merginos neturi galimybių įsigyti trokštamos suknelės, nes gyvena vargingiau. Labai gaila, kad dalis jų dėl šių priežasčių net nedalyvauja šioje šventėje, kuri, manau, yra itin svarbi gyvenime. Į mūsų studiją Vilniuje kartais net užsuka panelės, kurios apžiūri sukneles, tačiau pasiguodžia, kad visgi negali jų įsigyti...“, – tęsia mergina.

Siekdama išpildyti bent dalies abiturienčių svajonę – sudalyvauti paskutiniosios klasės šventėje ir atrodyti įspūdingai, G. Gineikaitė inicijavo akciją. Jos metu, nepasiturinčios abiturientės, jų tėvai, mokytojai, klasiokai ar draugai raginami užpildyti anketą. Joje tereikia nurodyti, kodėl būtent šiai merginai didžiausia dovana būtų galimybė pasipuošti populiariausio „Top to Bottom“ modelio suknele, kurią galima dėvėti įvairiais būdais.

 

„Tokią suknelę mergina puikiai panaudotų ir išleistuvių šventei, kadangi viena suknelė leidžia susirišti ją skirtingais būdais ir sukurti visai kitokį įvaizdį‘‘, – pasakoja G. Gineikaitė.

Šios akcijos anketą galite rasti „Top to Bottom“ feisbuke ir kituose socialiniuose tinkluose. Prie akcijos skatina prisidėti ir žinomi Lietuvoje žmonės: Gabrielė Martirosianaitė, Indrė Stonkuvienė, Fausta Marija Leščiauskaitė, Joringis Šatas.

 

G. Gineikaitei itin svarbu, kad prekės ženklas nebūtų siejamas tik su suknelėmis, mada ir gražiomis nuotraukomis. Gabrielė mano, kad merginos turi ir privalo padėti ir palaikyti viena kitą, jeigu tik yra tokia galimybė.

 

„Tikiu, kad galiu suteikti laimės nepriteklių išgyvenančioms merginoms. Labai prašau visų pagalvoti, ar Jūsų gyvenime nėra abiturientės, kuri susiduria su vargingomis gyvenimo sąlygomis. Jums užpildyti anketą nieko nekainuoja, o merginos šypsena tokią svarbią dieną bus geriausias atlygis! Stengiuosi padėti likimo nuskriaustiems, tad tikiuosi, kad mano akcija įkvėps ir kitus“, – šypsosi G. Gineikaitė.

 

Akcija vyks iki sausio 15 dienos

1547193913524311 img 7197 copy1547193913561380 img 7439 copy
1547193922249731 800 47971547193939232359 1 copy
1547193918199438 untitled design 9

Prekės ženklo nuotraukos

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame