Popkultūra

4 garsenybės, kurių kontraktai nutrūko dėl palaido liežuvio ir neapgalvotų sprendimų

Ne kiekvienai garsenybei pavyksta įgyvendinti pasirašytą kontraktą, kai kurių bendradarbiavimai su užsakovais baigiasi dėl nesutarimų.
Reading time 2 minutes
Kate Moss, Instagram / @messikajewelry nuotr.

Bendradarbiavimai su įžymybėmis daugeliui prekės ženklų yra pelnę populiarumą ir sėkmę. Kartais net nesvarbu, ar projektas įgyvendintas, kaip planuota, ar susitarimas nutrūko, mat ir vienu, ir kitu atveju prekės ženklo vardas nuskamba per visą pramogų pasaulį. Šį kartą trumpai apžvelgiame kelių garsenybių ir užsakovų nesutarimus, dėl kurių žlugo sutartys.

Madonna

Madonna – viena ekstravagantiškųjų asmenybių, kurių sprendimai gali sukelti įvairių ginčų. 1989 m. ji pasirašė 5 milijonų dolerių vertės sutartį su prekės ženklu „Pepsi“, deja, sutartis buvo nutraukta dėl bene skandalingiausio Madonnos hito. „Pepsi“ reklamos muzikiniam takeliui anuomet buvo pasirinkta garsioji Madonnos daina „Like a Prayer“, tačiau pristačius šios dainos vaizdo klipą reikalai pašlijo. Vaizdo klipas paskatino nesutarimus su tikinčiųjų bendruomene, pasak kurios, juo Madonna paniekino Katalikų bažnyčią. Dainos klipas buvo filmuotas bažnyčioje, jame matyti daug religinės simbolikos, nuo kryžių iki šventųjų, o ką jau kalbėti apie dviprasmišką dainos tekstą. Kadangi „Pepsi“ pirkėjai sugretino prekės ženklo identitetą su Madonnos skleidžiama žinute, „Pepsi“ patyrė finansinių nuostolių, ženklą buvo bandoma boikotuoti. „Pepsi“ neliko nieko kito, tik kuo skubiau nutraukti kontraktą su scenos diva. 

Madonna ir Pepsi

Kate Moss

Kaip ir Madonna, supermodelis Kate Moss yra viena ryškiausių garsenybių, pasiekusi svaiginančių karjero aukštumų. 2005 metais K. Moss prarado sutartį net su keliais ženklais dėl to, kad buvo nufotografuota vartojanti kokainą. Kontraktus nutraukė mados namai „Burberry“, „Chanel“, taip pat populiarusis „H&M“.

Helena Bonham Carter

Ar kada pagalvojote, kad garsenybės galėtų reklamuoti produktą, kurio teigia nenaudojančios? Taip nutiko aktorei Helenai Bonham Carter, kuri buvo pasirašiusi sutartį su grožio prekės ženklu „Yardley London“. Kartą, dar būdama reklaminiu veidu, aktorė paskelbė, kad makiažo ir kosmetikos ji nenaudoja ir apskritai nereikėtų sureikšminti kosmetikos svarbos, po tokio pareiškimo „Yardley London“ atsisakė bendradarbiavimo.

1593509682738667 gettyimages 1200847089
Helena Bonham Carter, Getty Images nuotr.

Sharon Stone

Aktorė Sharon Stone neteko sutarties su mados namais „Dior“ po interviu Kanų kino festivalyje. Kalbėdama apie 2008 m. Kinijoje įvykusį žemės drebėjimą, Sharon išreiškė pasipiktinimą tuo, kaip kinai elgiasi su tibetiečiais, o įvykus seisminei tragedijai, šią pavadino kiniečių karma. Mados namai pareiškė nesutinkantys su aktorės požiūriu, viešai atsiprašė dėl tokių jos žodžių ir nutraukė bendradarbiavimą.

susiję straipsniai

Rekomenduojame