„Instagram“ pasirodė netikėta Gwyneth Paltrow reklama, sulaukusi prieštaringų vertinimų
Gwyneth Paltrow įkurtas modernios gyvensenos prekės ženklas „Goop“ garsėja drąsesniais moterims skirtais gaminiais. Vienas tokių – 66 dolerius kainuojantys (1 vnt.) nefrito kiaušinėliai intymioms treniruotėms arba aromatinės žvakės, pavadintos „This Smells Like My Vagina“ (liet. „Taip kvepia mano vagina“, 20-75 doleriai). O dabar atėjo laikas dar vienai daugiau dėmesio sulaukusiai prekei.
Pasidalijusi nuotrauka „Instagram“ tinkle, G. Paltrow pristatė naują savo ženklo produktą - „Goop Welness“ vibratorių. Jam reklamuoti aktorė pasirinko nuotrauką iš 1999 m. „Oskarų“ ceremonijos, kurioje vilkėjo rausvą mados namų „Ralph Lauren“ vakarinę suknią. Tą kartą Gwyneth laimėjo apdovanojimą už vaidmenį filme „Įsimylėjęs Šekspyras“, tad pozavo rankose laikydama auksinį „Oskarą“. Kad dėmesio centre atsidurtų vibratorius, nuotraukoje tereikėjo statulėlę pakeisti vibratoriumi.
Šis memas vos per dieną sulaukė daugybės komentarų ir kitų garsenybių dėmesio – nuo aktorės ir artimos draugės Drew Barrymore iki dizainerės Monique Lhuillier ir modelio Hanneli Mustaparta.
Kaip rašome „Goop“ el. parduotuvėje, „Goop Welness Double-Sided Wand Vibrator“ yra dvipusis vibratorius, skirtas tiek išorinei, tiek intymesnei stimuliacijai. Jis veikia 8 skirtingo intensyvumo lygiais, yra atsparus vandeniui iki 1 metro. Vibratoriaus kaina - 95 JAV doleriai.



