Popkultūra

Kaia Gerber tapo nauju mados namų „Jimmy Choo“ veidu

Viena populiariausių šių dienų manekenių prabangos prekių ženklą „Jimmy Choo“ sužavėjo pasitikėjimu savimi ir jaunatviška energija.
Reading time 1 minutes

Išrinkta metų modeliu ir po bendradarbiavimo su mados namų „Chanel“ kūrybos vadovu Karlu Lagerfeldu, manekenė Kaia Gerber buvo pakviesta tapti prabangiais aksesuarais garsėjančio ženklo „Jimmy Choo“ veidu. Šiandien 17-metę merginą išvysite „Jimmy Choo“ 2019 m. pavasario ir vasaros reklamos kampanijoje, kurios kadrus užfiksavo garsus Niujorko fotografas Stevenas Meisel.

 

Nuotraukose Kaia vilki riboto leidimo „Jimmy Choo“ marškinėlius ir džemperius. Tai bendras darbas su kūrybos studija „M/M Paris”, šiuos modelius jau netrukus bus galima įsigyti tik elektroninėje „Jimmy Choo“ parduotuvėje. Manekenė avi naujo sezono hitą – blizgančius sportbačius Raine (625 Eur), o jos rankose puikuojasi vienas populiariausių „Jimmy Choo“ gaminių – rankinė Helia Bag (1750 Eur), šį kartą dabinta žvaigždžių įspaudais.

/

Mados namų JIMMY CHOO nuotraukos, www.jimmychoo.com

susiję straipsniai

Rekomenduojame