Popkultūra

Kim Kardashian atsisakė 1 mln. vertės reklamos „Instagram“

Pasirodo, Kim Kradashian savo „Instagram“ paskyroje gali reklamuoti ne visa, ką norėtų.
Reading time 1 minutes

Neseniai garsiausia pastarojo meto apvalesnių formų manekenė Ashley Graham pristatė naują savo pokalbių laidą „Pretty Big Deal“. Pirmąja laidos viešnia tapo Kim Kardashian, pokalbio metu ji atskleidė kartą atsisakiusi reklaminio pasiūlymo, už kurį buvo pasiūlytas milijonas dolerių.

 

Kim ne vienintelė sprendžia, kokios reklamos atsidurs jos 118 mln. sekėjų turinčiame „Instagram“ profilyje. Būsimų reklamų pasirinkimus patvirtina (arba ne) jos sutuoktinis Kanye Westas. Kai į Kim kreipėsi prekės ženklas, gaminantis itin panašią produkciją į K. Westo mados liniją „Yeezy“, pirmiausia K. Kardashian pasiteiravo sutuoktinio, ar jis sutiktų su tokiu reklaminiu turiniu. Dėl prekių panašumo Kanye susitarė su Kim, kad reklamos pasiūlymo derėtų atsisakyti.

 

Vis dėlto reperis įvertino, kad mylimoji ką tik atsisakė lengvo didelės sumos uždarbio, todėl nusprendė ją pamaloninti netikėtu laišku. K. Westui išvykus svetur padirbėti įrašų studijoje, Kim gavo laišką, kuriame rado milijono dolerių vertės čekį ir prierašą: dėkoju, kad visuomet mane palaikai ir nepasidalinai reklaminiu įrašu. Tokiu būdu Kanye sumanė atsidėkoti K. Kardashian už suprantingumą renkantis reklaminį turinį. Ir tai dar ne viskas. Antroji padėkos dalis – sutuoktinis Kim padovanojo dalį savo prekės ženklo „Yeezy“ akcijų.

Pagr. nuotraukos - @kimkardashian "Instagram"

susiję straipsniai

Rekomenduojame