Popkultūra

49-erių Naomi Campbell tapo „Calvin Klein“ apatinių reklamos žvaigžde

Net neabejokite - Naomi Campbell, kaip visuomet, atrodo fantastiškai.
Reading time 1 minutes

Naomi Campbell – neabejotinai vienas ryškiausių mados veidų. Nors supermodelių era prasidėjo ir jau baigėsi, ši podiumų veteranė vis dar daug dirba ir neketina sustoti. Per savo 30 metų skaičiuojančią karjerą ji dirbo su garsiausiais mados namais, nuo „Versace“, „Ralph Lauren“, „Dolce & Gabbana“, „Louis Vuitton“, „Chanel“ iki „Calvin Klein“. Būtent pastarojo mados ženklo reklaminės kampanijos žvaigžde N. Campbell ir tapo, ji – vienas naujosios „Calvin Klein“ apatinio trikotažo kolekcijos veidų. Šįmet atšventusi 49-ąjį gimtadienį nuotraukose Naomi atrodo nuostabiai – ši juodaodė visuomet garsėjo „super body“ vadinama figūra.

 

Reklaminė „Calvin Klein“ apatinio trikotažo kampanija pavadinta #MYCALVINS IRL - (IRL angl. in real life / liet. realybėje), jos veidais tapo ir garsi manekenė Bella Hadid, Cara Taylor, taip pat kitų profesijų atstovai – didžėjus Diplo, aktorius Jacobas Elordi ir įspūdingomis tatuiruotėmis pasipuošęs amerikietiško futbolo žaidėjas Odellas Beckhamas Jr. 

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame