Popkultūra

Pirmą kartą istorijoje „Victoria's Secret“ madų šou yra atšaukiamas

Kalbėdama su „Daily Telegraph“ modelis Shanina Shaik atskleidė, kad kasmetinis „Victoria's Secret“ angelų paradas 2019 metais neįvyks.
Reading time 2 minutes

„Victoria's Secret“ šou – vienas laukiamiausių ir žiūrimiausių mados renginių. Kasmet kolekciją pristatantys modeliai praminti angelais, mat manekenės kiekviename šou papuošiamos įspūdingais sparnais. Vis dėlto šįmet ant „Victoria's Secret“ podiumo šios gražuolės nesusirinks.

 

Kalbėdama su dienraščiu „Daily Telegraph“ modelis ir vienas „Victoria's Secret“ angelų Shanina Shaik atskleidė, kad šįmet ilgai lauktas renginys neįvyks. Pasak jos, ne vienam modeliui sunku priimti šią žinią, nes kasmet angelų desantą papildo nauji veidai, o pretendentės to ypač laukia. Be to, mados šou dalyvaujančios manekenės „Victoria's Secret“ paradui ruošiasi specialiai: sportas, mityba, grožio procedūros – viskas sudėliojama iki smulkmenų.

 

Visgi mados pasaulio ši naujiena pernelyg nenustebino. Apatiniu trikotažu garsėjantys mados namai „Victoria's Secret“ pastaruoju metu sulaukė kritikos dėl kuriamo netikro moters portreto ir pernelyg nerealistiškos idėjos piršimo visuomenei. Buvęs prekės ženklo rinkodaros direktorius Edas Razekas yra teigęs, kad „Victoria's Secret“ angelų paradas yra savotiška fantazija, o transseksualams ir didesnių dydžių modeliams čia ne vieta. Dar daugiau pasipiktinimo bangų sukėlė ženklo paskelbta naujiena, kad manekenė Barbara Palvin tapo pirmuoju plius dydžio „Victoria's Secret“ modeliu. Barbara akivaizdžiai negalėtų patekti į didesnio dydžio modelių gretas – jos dydis vidutinis (M).
 

Mados namų „Victoria's Secret“ siekis kurti fantazijų moterį ir negebėjimas prisitaikyti prie rinkos atkreipiant dėmesį į įvairių figūrų moteris paskatino klientus nusisukti nuo garsaus apatinio trikotažo gamintojo. Klientės pamažu perbėgo į konkurentų pusę ir pasirinko Rihannos prekės ženklą - „Savage x Fenty“, kuris akcentuoja žmonių įvairovę ir turi ką pasiūlyti visiems. Dar vienas Rihannos koziris – modeliai, kurie anaiptol neprimena standartinių podiumo gazelių.

 

2018-aisiais praradę dalį paklausos „Victoria's Secret“ prakalbo ketinantys pakeisti renginio formatą. Bendrovės direktorius Leslie Wexner minėjo, jog kompanija ketina pergalvoti prekės ženklo strategiją, kad jis galėtų augti ir tobulėti. Būtent dėl to ir permąstomas tradicinis „Victoria's Secret“ madų šou. Vis dėlto angelų parado atšaukimą mados pasaulis vertina kaip „Victoria's Secret“ negebėjimą modernizuotis ir prisitaikyti prie šiandienos kliento.

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame