Renginiai

Sugrįžtančiame „Designer Space“ Vilniuje - dizainerių staigmenos: kuo nustebins?

Sostinėje jau visai netrukus ir vėl atsidarys taip laukiama „Designer Space pop-up“ parduotuvė, po vienu stogu sutraukianti dešimtis šalies kūrėjų ir tų, kuriems mada, stilius ir kokybė yra trys kasdieniai žodžiai.
Reading time 3 minutes

Kovo 6-7 dienomis Vokiečių gatvėje nusimato tikra mados fiesta, su garsiausiais šalies dizaineriais, kurie pateiks daug pavasariui ir vasarai skirtų naujienų.

 

Vilniečiai ir miesto svečiai su nekantrumu laukia, kada „Designer Space“ pop-up atvers duris ir visus neabejingus madai sukvies vidun. Čia užsukusių lauks gausybė pavasariui ir vasarai skirtų apdarų ir aksesuarų, o žurnalo „L‘officiel“ stilistė Irina Cybina pasirūpins, kad išsirinkti ir susiderinti garderobą būtų kuo lengviau - pasiūlys ir savo apgalvotus derinius. Daug visko čia atras ir aktyvios miesto moterys, kurioms verslo susitikimai, o vakare jaukūs susibūrimai su bičiuliais - kasdienybė. Šio mados projekto viena sumanytojų Rūta Kaupinytė įsitikinusi, kad šis pop-up‘as kalba apie individualią madą ir asmenišką santykį su kūrėju, kurio kūryba žaviesi. Kiekvienas atvykęs galės akis į akį pabendrauti su čia reziduojančiu dizaineriu.

1583399981199510 dsc 4239
1583400013497796 dsc 40291583400019981618 dsc 4328
1583400029031144 dsc 42431583400050410642 72777701 2878358948859704 4322165958085967872 o

Nuolatinis „Designer Space“ dalyvis - dizaineris Serge Gandzumian artėjantį šiltąjį sezoną siūlo vilkėti dryžiais išmargintus drabužius. 

„Dryžiai - kaip niekada aktualūs. Ploni, stori, įvairių atspalvių, formų ir faktūrų. Taip pat dryžiai tvirtai įsitvirtinę ir kostiumuose bei sportiniame įvaizdyje. Užbaigtas stilius yra aktualus kaip niekada. Jau antri metai apie save vis dažniau primena ir kaklaskarės. Šiandien jos - charakteringos, kūrybiškos, smulkaus taškučių rašto ir, svarbiausia, kokybiško šilko. Stebiu, kas aktualu šiandien, kurdamas individualiems klientams – tada iš tikrųjų supranti, ko iš tikrųjų reikia visuomenei, gal ko trūksta. Iš klientų nuolat sulaukiu prašymo padėti atrodyti nepriekaištingai.“

Pamišę dėl kvapų čia irgi turės ką veikti. Kvapų menininko Aisčio Mickevičiaus „FUMparFUM Creative Studio“ aromatus galima priskirti net kelioms kategorijoms: meninei, rankų darbo ir autorinei parfumerijai. „Meninė kategorija reiškia, jog šie parfumeriniai gaminiai yra pagaminti rankomis, nedidelėje laboratorijoje, mažais tiražais, taikant kai kuriuos istorinius gamybos metodus. Šiuolaikiniame pasaulyje tokia parfumerija yra neabejotinas kokybės ir išskirtinumo ženklas, - pasakoja A.Mickevičius.

„FUMparFUM“ pavasario ir vasaros bestseleriai - „Figueres“ ir „Blur“ aromatai iš „Alchemist Charlatan“ kolekcijos. „Figueres“ - tai žalio figmedžio kvapas pavasarį, o „Blur“ migla panardina į muskuso ir saldžių miško uogų debesį“, - sako Aistis.

Dizainerės Monikos Stauskytės kuriami ir rankomis tapyti šilko aksesuarai „AMRES ART Batik“ sukuria tam tikrą nuotaiką, o kiekvienam asmeniškai ir savitą charakterį. Jaunosios kartos dizainerė M. Stauskytė sako, jog jos kuriami aksesuarai priverčia užmiršti egzistuojančias ribas tarp to, kas būdinga dėvėti vyrams ir kuo priimta puoštis moterims: „Peteliškės, įvairių derinių juostos, šalikėliai ir fantazijos nekalba apie lytį ar labai greitai kintančias mados tendencijas. Šie aksesuarai atspindi kiekvienos juos dėvinčio žmogaus nuotaiką, charakterį ir asmeninį stiliaus pojūtį.“

susiję straipsniai

Rekomenduojame