Renginiai

Mados renginyje - lietuviško dizaino naujienos ir „sample sale“

Aktualiausius ir įdomiausius lietuviško dizaino ženklus po vienu stogu suburiantis kasmetinis „Pavasario Pop Up“ šiemet sostinėje pasiūlys išvysti naujausias sezono kolekcijas bei jaukiai ir neskubant praleisti laiką.
Reading time 2 minutes
PYKOK nuotr.

Šiuolaikiniai mados, juvelyrikos, kosmetikos, galanterijos bei maisto ženklai taip pat kvies bendrauti, iš arčiau pažinti kokybišką lietuvišką dizainą ir dalyvauti interaktyviose dirbtuvėse.

 

Renginio erdvėje įsikūrę dizaineriai lankytojams pasiūlys unikalią patirtį, susipažįstant su naujausiomis kolekcijomis ir pokalbių metų atrandant stiprių kūrėjų darbus.

 

„Organizuodami pop up renginius, visuomet užtikriname, kad lankytojai galėtų rinktis ne tik unikalius, bet ir itin kokybiškus dizaino kūrinius. Kadangi pavasaris visuomet asocijuojasi su atgimimu ir visi norime atsinaujinti, šio pop up metu dizaineriai pristato naujas kolekcijas. Lankytojai išvys mylimų dizainerių bei neatrastų kūrėjų drabužius, juvelyrikos, galanterijos kūrinius, grožio naujienas, o maisto gurmanai galės išbandyti naujus skonius. Asortimentą kuriame atsižvelgdami į skirtingus žmonių poreikius bei pomėgius”, - teigia renginio organizatorė Erika Paulė.

„FAUST“, „Cockoo“, „Diano Jewellery“, „Between“ nuotr.

„Pavasario Pop Up“ renginys išsiskirs ir unikalia atmosfera, kuri lankytojų neįpareigoja tik pirkti, o skatina jaukiai ir įdomiai praleisti savo laisvalaikį.

 

„Visuomet norime pabrėžti, kad šis renginys tikrai nėra vien tik vieta prekybai. Tai galimybė suburti kokybiško dizaino bendruomenę ir gyvai bendraujant, geriant kavą bei užkandžiaujant, pažinti kūrėjus. Šiemet renginiui pasirinkta erdvė - Vilniaus Dailės akademijos parodų erdvę „Titanikas” - dizainerius tarsi sugrąžina į vietą, kurioje gimsta pirmieji kūrėjų darbai, formuojasi jų stilistika. Būtent tokioje vietoje norisi diskutuoti apie gimstančius dizaino kūrinius bei ženklo vertybes. Tai neįpareigojančio renginio formatas, kuriame apžvelgus aktualiausių dizainerių kūrybą, galima jaukiai leisti laiką užkandžiaujant poislio zona tapsiančiame kiemelyje, kuriame įsikurs maisto erdvė ir food truckai”, - pasakoje E. Paulė.

„Baltijos Kvapai“, „Bear on Me“, „Candle Lovers“, „Kriste“ nuotr.

Nors renginio metu didelis dėmesys bus skiriamas naujausioms kolekcijoms, „Pavasario Pop Up“ metu, atskiroje erdvėje, veiks ir dizainerių sample sale kuriame lankytojai galės už itin patrauklias kainas įsigyti ankstesnių kolekcijų kūrinių bei niekur nematytų prototipų.

 

Renginys vyks balandžio 13-14 d., Vilniaus Akademijos parodų erdvėje „Titanikas”

Tags

susiję straipsniai

Rekomenduojame