Renginiai

Garsios Lietuvos moterys pavasarį pasitiko su mados ir grožio naujienomis

Pavasarėjant tarptautinė mados ir grožio viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR Lietuva“ pakvietė garsias sostinės moteris, tinklaraštininkes ir žiniasklaidos atstovus į 2020 metų pavasario-vasaros sezono tendencijų pristatymą.
Reading time 3 minutes
Oksana Pikul Jasaitienė, Gabrielė Martirosian, Ieva Mackevičienė, Viktorija Šaulytė

Renginio metu viešnios buvo supažindintos su šio sezono mados naujienomis, domėjosi grožio bei sveikatingumo rinkos tendencijomis.

 

Pavasario moteriškoje kompanijoje pasitikti atvyko Ieva Mackevičienė, Gabrielė Martirosian, Milita Daikerytė, Oksana Pikul-Jasaitienė, Dalia Belickaitė, Deimantė Kazėnaitė, Simona Burbaitė, Anžela Adomovič, Ingrida Martinkėnaitė ir daugelis kitų pramogų verslo atstovių.

1583404863646820 1191583404831962475 76
1583405121937918 1111583405160743827 118
Anžela Adomovič, Simona Burbaitė, Milita Daikerytė, Justina Gafarovaitė-Rašimienė

„Polhem PR“ pavasario ir vasaros Press Day yra vienintelis toks viešųjų ryšių projektas, kurio metu grožio, mados, sveikatinimo ir laisvalaikio prekių ženklai susiburia po vienu stogu pristatyti rinkos naujienų nuomonės lyderiams: grožio ir mados žiniasklaidai, stilistams, tinklaraštininkams, vizažistams, žinomiems žmonėms ir daug sekėjų socialiniuose tinkluose turintiems nuomonių formuotojams. Tai reikšminga galimybė prekės ženklams pranešti savo naujienas, startuoliams – prisistatyti ir kokybišką produktą įdėti į tikslinės auditorijos rankas. Įdomu stebėti, kaip prekių ženklai reaguoja į visuomeninius reiškinius: vis garsiau linksniuojama užterštumo tema skatina greitąją madą akcentuoti ne fashion, bet eko drabužių linijas. Grožio srity grįžtama prie natūralaus įvaizdžio – išpuoselėtos, spindinčios odos, kurios nereikia dengti po makiažo sluoksniu, natūralių plaukų ir sportiško silueto. Prekių ženklai, rinkdamiesi nuomonės formuotojus ilgalaikei partnerystei, prioritetą ima teikti natūraliai atrodantiems, autentiškiems, įdomų gyvenimą gyvenantiems veidams, o ne kuo didesnį sekėjų skaičių turintiesiems“, - rinkos tendencijas komentavo viešųjų ryšių agentūros „Polhem PR Lietuva“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.

1583405195502580 polhem pr vadov ugn petrauskait
Polhem PR vadovė Ugnė Petrauskaitė

Renginio metu buvo pristatytos iš ekologiškų ar perdirbtų medžiagų sukurtos „Lindex“, „Reserved“ ir „Esprit“ kolekcijos. Savo kūrybos papuošalus bei plaukų aksesuarus pristatė dizainerė Bea Seadoux. „Mandarina Duck“ šventės dalyves džiugino ryškiaspalviais kelioniniais lagaminais bei rankinėmis.

 

Viešnios taip pat galėjo daugiau sužinoti apie dermatologinę kosmetiką „Pharmaceris“ ir „Martiderm“ bei susipažinti su visiškai nauju, ką tik Lietuvoje pasirodžiusiu prekės ženklu „Skintsugi“. Vis populiarėjančias natūralias odos priežiūros priemones pristatė latvių prekės ženklai: „Mara Naturals“ ir vaikams skirtų vonios priemonių gamintojai „Zuze and Friends“. Australietiška, visame pasaulyje greitai išpopuliarėjusi „Frank Body“ kosmetika taip pat patraukė natūralios kosmetikos gerbėjų dėmesį renginyje.

1583405216626575 139
1583405224956934 281583405225081809 32
1583405229911047 401583405234740048 2
1583405239102435 42
1583405246800097 1301583405246844146 131

Renginyje dalyvavo ir gerai pasaulyje žinomi odos priežiūros prekės ženklai: itališkas „Collistar“, vokiškas „Sebamed“, pristatęs probiotinėmis medžiagomis praturtintas veido odos priežiūros priemones, bei daniškas „Beauté Pacifique“, kurios atstovas renginio viešnioms darė veido tyrimą ir analizavo odos būklę. Viešnios taip pat galėjo susipažinti su itališka „Gli Elementi“ kosmetika, brandžiai odai skirtomis „Novage“ priemonėmis. Dekoratyvinės kosmetikos naujoves pristatė „Oriflame“,„Affect“,„Luxie“ bei „Beautyblender“.

1583405277707717 139

Renginio akimirkos:

/

Fotografas - Tautvydas Stukas

susiję straipsniai

Rekomenduojame