Vyrai

Į Lietuvą atvyko vienas patraukliausių dešimtmečio automobilių „Land Rover Defender“

Vienas patraukliausių dešimtmečio automobilių „Land Rover Defender“ tapo itin nekantriai laukiamu automobiliu – jo gamybos pradžią sustabdė pandemija, o Slovakijos mieste Nitroje iš naujo startuojančios gamybos linijos tiesiog nespėja patenkinti milžiniškos paklausos.
Reading time 3 minutes

Nepaisant to, kad galimybės pačiupinėti „Defender“ laukia daugiau nei 120 pasaulio valstybių įsikūrę oficialūs atstovai, į „Land Rover“ saloną Vilniuje visureigis jau atvyko.

 

Tiesa, „Jaguar Land Rover“ kol kas paleido tik „Defender 110“ gamybos liniją, tad užsisakantiems trumpesnės bazės „Defender 90“ dar teks truputį palaukti.

 

„Lietuvoje naujasis „Defender“ lankėsi sausį ir sulaukė didelio susidomėjimo, tačiau klientų reakcijos pranoko visus lūkesčius – dar nepradėjus prekybos gavome beveik 200 užklausų išbandyti automobilį. Belieka tikėtis, kad laikini gamybos ribojimai ir pandemijos nulemti trikdžiai bus pašalinti, ir gamykla pradės veikti visu pajėgumu jau artimiausiu metu. Beje, per šią karantino sukeltą sumaištį „Defender“ netikėtai tapo savotišku laikmečio simboliu – nepalaužiamu, kantriu ir įveikiančiu visas kliūtis. Buvo verta jo laukti“, – pažymi „Land Rover“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė.

 

„Defender“ – ypatingas „Land Rover“ atstovas, pats tikriausias šio britų prekės ženklo, kurio pirmasis automobilis gimė ir Amsterdame buvo pristatytas 1948-aisiais, palikuonis. Ilga ir kupina nuotykių „Defender“ istorija lėmė, kad kuklus bekelės darbininkas tapo tikra automobilizmo ir stiliaus ikona.

1591954177640734 vpp 4415
1591954209102464 vpp 43191591954231667741 vpp 4503
1591954215937530 vpp 45781591954219999017 vpp 4529

Galima suprasti, kad naujojo „Land Rover Defender“ kūrybinei komandai teko labai rizikinga užduotis – surinkti geriausius senojo „Defender“ bruožus ir perkelti juos ultramodernaus naujojo „Defender“ kūną. Sprendžiant iš entuziastingų atsiliepimų specializuotoje žiniasklaidoje ir gerbėjų forumuose, su užduotimi koncerno inžinieriai ir dizaineriai susidorojo puikiai.

 

Vien tai, kad visureigyje pirmą kartą per jo 71 metų istoriją atsisakyta rėminės konstrukcijos, skamba lyg šventvagystė, tačiau vietoje rėmo montuojamas itin tvirtas aliuminio monokokas su nepriklausoma priekine ir galine pakaba be problemų susidoroja su visomis bekelės užduotimis dar lengviau nei jo pirmtakas.

1591954256425554 vpp 4219

Nors „Defender“ platforma sukurta koncerno naudojamos D7 pagrindu, jos architektūroje net 95 proc. dalių yra unikalios, todėl platforma gavo atskirą vardo indeksą – D7x, kur „x“ reiškia „ekstremalus“.

 

Bandymų metu „Defender“ įveikė daugiau nei 1,2 milijono kilometrų ekstremaliomis sąlygomis – 50 laipsnių karštyje dykumoje, 40 laipsnių šaltyje Arktyje ir 3 kilometrų aukštyje Uoliniuose kalnuose Kolorado valstijoje.

 

Tokiomis sąlygomis buvo išbandyta ir visiškai nauja visų varomų ratų valdymo sistema „Configurable Terrain Response“, debiutuojanti naujajame „Defender“. Sistema leidžia patyrusiems vairuotojams patiems susikurti nustatymų rinkinį, geriausiai atitinkantį važiavimo sąlygas ir jų vairavimo stilių. Naujokams sistema tiesiog identifikuos ir pasiūlys optimalų režimą esamoms sąlygoms.

1591954288799794 vpp 46731591954294556082 vpp 4660
1591954300423107 vpp 47431591954303415012 vpp 4474
1591954314133685 vpp 4484

Pirmieji į Lietuvą atvykę „Defender“ yra labai ribotos serijos ir siūlomi su dviem – „First Edition“ bei „Launch Edition“ įrangos paketais.

Vilniuje „Land Rover“ salone naujasis „Defender 110“ kainuoja nuo 56 900 eurų.

/

susiję straipsniai

Rekomenduojame